En İyi Fiyat-Performans Telefonu Hangisi? - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

11 Şubat 2018 Pazar

En İyi Fiyat-Performans Telefonu Hangisi?

Merhaba değerli Mobilnetim okurları geçtiğimiz sene telefon şirketleri çok iddialı telefonlar çıkardı.Adeta telefon şirketleri birbirleriyle yarıştılar diyebiliriz.Uzun süredir telefonlarla alakalı blog atmadığımı gördüm ve telefonlarla ilgili blog atmaya karar verdim.Geçtiğimiz sene yani 2017 yılınada en beğendim fiyat performans telefonunu sizlerle paylaşmak istedim.İsterseniz bu telefona birlikte göz atalım.Telefonlun özelliklerini ve dezavantajlarını da yazacağım.Eğer telefon almayı düşünüyorsanız blogu okuyarak telefonu inceleyip karar vermenize yardımcı olabileceğimi düşündüm.Şimdi telefonu inceleyelim.

Oneplus 5T

2017 yılının sonlarına doğru çıkan bu telefon gerçekten her yönden harika bir telefon.Ucuz fiyatı, performansı,harika ön ve çift arka kamera,face ıd ve daha birçok özelliği bünyesinde barındıran telefon baktığımızda en iyi telefonlardan daha iyi özelliklere sahip ve aynı zamanda en iyi fiyat performans telefonu olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.Bu telefonun bir önceki modeli olan Oneplus 5'i kullananlar telefonda bazı sıkıntılar olduğunu söyleyecekler.Bu sıkıntıları tahmin ediyorum.Jelly effect ve telefonda optik sabitleyici olmamasından kaynaklı insanlar bu telefonu almaktan vazgeçebiliyorlar.İlk sıkıntı olan jelly effect sorununa değineceğim.Oneplus 5 modelinde çift ekran olduğu için ekran sığmamış ve telefonun ekranın sığması için telefonun ekranı ters takılmış.Oneplus böyle bir sorunun olacağını tahmin edememiştir elbette lakin Oneplus şirketi kullanıcılarının geri bildirimlerine önem vererek Oneplus 5T modelinde bu sorun tamamen ortadan kalktı.5T modeli ile birlikte telefon daha büyük 6.0 inç bir ekrana geçerek bu sorunu ortadan kaldırdı.İkinci sorun ise Oneplus 5 kullanan kullanıcıların kamerayla hareketli video çekerken ekranda pixelleşmeler olduğunu gördüler.Oneplus 5T modelinde ise EIS yani kameradaki elektronik sabitleme sistemini geliştirerek bu sorunuda ortadan kaldırdılar ayrıca Oneplus şirketi 5T modelinde kamerasını geliştirerek kullanıcıların karanlık ortamda bile daha iyi fotoraflar çekmesini sağladı.İphone X telefonunda gördüğümüz face ıd özelliği telefona eklenmiş ve gerçekten çok hızlı çalıştığını araştırmalarımda ve inceleme videolarında gördüm.Oneplus şirketi durmadı ve face ıd özelliğini de geliştirerek karanlık ortamda bile yüzünüzü tanımasını sağlandı.Telefonun sık sık güncelleme alması bence telefonun en iyi özelliklerinden birisi bence.Snapdragon 835 işlemci ve 6,8 gb ram seçenekleri ile bu telefon tam bir canavar.Tam ekrana geçerek daha şık bir görüntü kazanan bu telefon benim favorim oldu.Günümüzde kullanıcılar için sorun olan şarjın hızlı bitmesi ve şarjın yavaş dolması gibi sorunlara bu telefonda rastlamayacaksınız.Yeryüzünde en hızlı şarj sistemine sahip olduklarını kanıtladılar.Yapılan testlerde diğer telefon markalarına fark attığını söyleyebilirim.Normal bir kullanımda rahatça 1.5-2 günü çıkarabilirsiniz.6g rame sahip modeli ülkemizde 2200 tl civarlarında 8 gb ramli modeli ise 2500 tl civarında satılıyor.2017 yılında en beğendiğim telefon oldu.Bakalım 2018 yılında nasıl telefonlar bizleri bekliyor.

Hiç Dezavantajları yok mu?

Tabi ki her telefonda olduğu gibi bu telefonun da bazı eksik olduğu yönleri var.Optik sabitleyicisinin olmaması,hafıza kartı desteği olmaması gibi bazı eksiklikleri var.Umarım yeterince bilgili bir blog olmuştur.Eksiklerimi,hatalarımı ve paylaşmak istediklerinizi yorumlara yazabilirsiniz.Takipte kalın.     

8 yorum: