İçerik.net Detaylı inceleme - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

24 Şubat 2018 Cumartesi

İçerik.net Detaylı inceleme

Mehaba değerli Mobilnetim okurları bugün sizlere daha önce bahsettiğim sitenin detaylı incelemesini yapacağım.Siteyi araştırdım ve sitenin yetkilileri ile iletişime geçtim.Sitede iki çeşit profil oluşturabiliyorsunuz.Yazar profili oluşturarak yazdığınız içerikleri satarak veya içerik siparişi alarak kazanç sağlayabilirsiniz.Alıcı profilinde ise sitenize içerik satın alabilirsiniz.Ben yazar profili oluşturdum.Boş zamanınız varsa ve iyi makaleler yazabiliyorsanız siteden para kazanabilirsiniz eğer kendinize ait bir siteniz varsa alıcı profili oluşturarak  hazır ve özgün makaleler alarak sitenize içerik ekleyebilirsiniz.Kullanımı kolaydır.Hemen profilinizi oluşturarak kazanmaya başlayabilirsiniz.

Site Güvenli Midir?


Birçoğunuzun aklına bu sorunun geldiğini biliyorum ve bu sebeple bu soruyu cevaplayacağım.Bu siteyi incelerken benim de aklımda bunun gibi sorular vardı.Bu soruyu cevaplayabilmek için içerik.net sitesinin yetkilisini bizzat arayarak görüştüm.Sitede yazar profili için başvuracağım sırada Iban ve TC kimlik numarası bilgilerini de doldurmam isteniyordu.Ben de bu bilgileri girmeden önce sitenin yetkilisine güvenli olup olmadığını bu bilgileri neden istediklerini sordum.Yetkili ise kesinlikle kimseyle bu bilgilerin paylaşılmadığını ve bu bilgilerin banka hesabına parayı yatırmak için gerekli olduğunu söyledi.Sitenin ayrıca İstanbul ve İzmir'de şubelerinin olması,telefon ve mail yoluyla iletişim kurabilecek olmanız,çok sayıda uzman yazarın sitede bulunması bence sitenin güvenilir olduğunun kanıtlarındandır.Bazı haber sitelerine de konu olan bu sitenin haberlerini aşağıdaki linklerden okuyabilirsiniz.

Haber linki:http://www.habercarsamba.com/ister-icerik-ihtiyaclarinizi-giderin-ister-icerik-yazarak-para-kazanin.htm

Sitede Profil Nasıl Oluşturulur?

İki tür olan bu profillerden önce yazar profili oluşturmayı göstereceğim.Siteye kayıt olup aktifleştirdikten sonra giriş yapıyoruz.

Giriş yaptıktan sonra satışlar bölümünden satıcı profili başvur seçeneğine tıklıyoruz. Bilgilerimizi eksiksiz bir şekilde girdiğimizde başvuruyu tamamla diyerek başvurumuzun onaylanmasını bekliyoruz.

Alıcı olmak için ise  yazar ara ve makale siparişi oluştur seçenekleri ile yazarlar tarafından hazırlanan özgün ve hazır makaleleri satın alabilirsiniz.

Ayrıca yazar ara seçeneğinden uygun fiyat tarifesi olan ve memnuniyet oranının yüksek olduğu yazarlarla çalışabilirsiniz.Bazı yazarların yeşil buton ile gösterilmesi şu anda aktif olduklarını sipariş alabileceklerini gösterir.Eksiklerimi,hatalarımı ve söylemek istediğiniz olumlu olumsuz yorumları yorumlar kısmında belirtebilirsiniz.Takipte kalın.

Siteye kaydolmak isteyenlere:https://www.icerik.net

Not:Siteyi tanıtmam da kesinlikle bir kazancım yoktur.

9 yorum:

  1. Sistemi hala kullanıyor musunuz? Hiç ödeme aldınız mı? Memnun musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Umitdemiroglu.com

    YanıtlaSil