Tamamen Yeni ve Yerli Arama Motorumuz:Biliver.com - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve Ä°nternetin Tek Adresi

1 Mart 2018 PerÅŸembe

Tamamen Yeni ve Yerli Arama Motorumuz:Biliver.com

Merhaba değerli Mobilnetim okurları bugünlerde internette gezerken bulduğum iş amaçlı kullanılan sosyal medya ağlarından biri olan Linkedin'de gezerken yerli arama motoru olan biliver.com sayfasına rastladım.Sayfayla bağlantı kurdum ve daha sonra sitede ki yetkililerden biri ile iletişime geçtim.Bana Türkiye'nin yeni arama motoru olan biliver.com'u arkadaşlarımla paylaşmamı istediler.Ben de bunu kesinlikle yapacağımı onlara mesaj yoluyla gönderdim.Bu arama motorunun gençler için yapıldığını,tamamen yerli olan bu arama motorunu herkesin kullanması gerektiğini söylediler.Attığım mesajlara güzel bir dille cevap veren site yetkilisine blog adresimi gönderdim ve onların da bana destek olmalarını istedim.Yine olumlu ve hızlı bir cevap aldım.Blog sitemi arama motoruna eklediklerini söylediler.Arama motoruna gidip baktığımda sitemin eklendiğini gördüm.Blogu yazmamın amacıda zaten yerli arama motorumuza sahip çıkmamız ve teşekkür etmem amaçlı yerli arama motorumuzu tanıtmaktı.Şimdi isterseniz sitenin detaylı incelemesine birlikte bakalım.



Biliver.com Ne Ä°ÅŸe Yarar?Tamamen Yerli Midir?

Biliver.com tamamen Türkler tarafından yapılmış bir arama motoru sitesidir.Tamamen yerli olan bu sitenin altyapısı yine yerli,Türk yapımıdır.Kesin,yakın,elektronik sonuçları bizlere sunan sitede henüz tüm konular yer almasa da Türk halkının desteği ile tüm konuların geleceği söyleniyor.Ben de sizleri bu konu hakkında bilgilendirerek milli arama motorumuzu kullanmanızı tavsiye ediyor ve projeyi destekliyorum.Birçok bunun gibi yerli arama motorlarının çıktığı ve çoğunun Google'ın altyapısını kullandığını biliyorum lakin bu arama motorunun tamamen yerli olduğu ve altyapılarının da kendilerine ait olduğu sitelerinde belirtiliyor.Google gibi kısa sürede aradığınız sonuçlara ve aramanıza en yakın sonuçlara erişebiliyorsunuz.Tamamen Türk kullanıcılarının ihtiyaçları için yapılmış arama motoruna destek çıkılması gerektiğini düşünüyorum.Biliver.com'a benim gibi siteniz varsa yayınlanmasını isteyebilir,arkadaşlarınıza Biliver.com'u önererek daha çok kişinin kullanmasını sağlayabilirsin.Tamamen yerli olan arama motorumuzu kullanmak isterseniz linkini aşağıda veriyorum.

Tamamen Yerli Arama Motorumuz:http://www.biliver.com

Eksiklerimi,hatalarımı ve görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.Görüşleriniz benim için çok önemlidir.Yerli arama motorumuza destek vermeyi unutmayın.Takipte kalın.

4 yorum: