Blogumu Tanıt: Ücretsiz Blog Sitesi Tanıtma - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

27 Şubat 2018 Salı

Blogumu Tanıt: Ücretsiz Blog Sitesi Tanıtma

Merhaba değerli Mobilnetim okurları bugün sizlere yine çok faydalı bir siteden bahsedeceğim.İnternette bloguma daha çok nasıl ziyaretçi çekerim bu konuyla ilgili araştırmalar yaptım.Araştırmalarım sonucunda bulduğum çok faydalı bir siteyi tanıtacağım.Birçok blog yazarının sitesini tanıttığı sitede siz de sitenizi tanıtarak ziyaretçi sayınızı arttırabilirsiniz.Site sizden sadece  birkaç basit koşulu yerine getirmenizi istiyor.Musa Özsarı adlı bir blogger tarafından blogları tanıtma amaçlı açılmış bir sitedir.Tamamen ücretsiz hizmet vermekte olan bu sitede ayrıca daha çok blog sitesini tanımanızı ve okumanıza da olanak sağlar.Boş zamanımda ben de siteye tanıtım yazımı yollamayı düşünüyorum.İsterseniz şimdi siteyi detaylı bir şekilde inceleyelim aklınızda soru işareti kalmasın.



Blogumu Tanıt Ücretsiz Blog Tanıtma Sitesi

Sitenin kullanımının kolay olması,sitemizi tanıtma,diğer blog sitelerini tanıma fırsatı veren bu sitenin şimdi de kullanımına bakalım.Yazının başında da bazı koşullardan bahsetmiştik.Sitenin bizden istediği koşulları sıraladım.Siteye tanıtım yazısı göndermeden bu koşulları dikkate alarak yazılarımızı gönderelim.

Tanıtım Yazısı Gönderme Koşulları;
-Sitenize blogunu tanıt sitesinde bulunan banner kodunu blog sitenize ekleme,
-E-mail aboneliği,
-Sitenin Facebook sayfasını beğenme gibi basit koşulları yerine getirmelisiniz.Bu koşulları yerine getirdiğinizde tanıtım kurallarına da dikkat etmeniz gerekir.

Tanıtım Yazısı Kuralları
-Yazınızın en az 200 kelime olması-
-Yazınızın kendi blog sitenizde dahil başka bir yerde yayınlanmamış olması
-Din,dil,ırk ve buna benzer konuları ele alan blog sitelerin yazıları kabul edilmez
-Noktalama ve yazım kurallarına dikkat edilmesi
-Yazının Word dosyası olarak gönderilmesi
-Yazınız yayınlandığında Sosyal hesaplarınızdan paylaşım yapmanız gerekmektedir.
-Blog sitenizin güncel olmasına gibi kurallara dikkat edip yazınızı gönderdiğinizde kısa sürede mail yolu ile bilgilendirileceksiniz.

Bu hizmeti blog yazarlarına sunduğu için Musa Özsarı'ya kendi adıma teşekkür ediyorum.Blogda vereceğim linklerden Blogumu Tanıt sitesine ve Musa Özsarı'nın kişisel blogu'na ulaşabilirsiniz.Mobilnetim okurları için araştırmalar yapıp bu tür yazılar yazmaya çalışıyorum.Eksiklerimi,hatalarımı ve belirtmek istediğiniz her şeyi yorumlarda belirtebilirsiniz.Görüşleriniz benim için çok önemlidir.Takipte kalın.
Not:Siteyi tanıtmamda kesinlikle bir çıkarım yoktur.

Blogumu Tanıt Site Linki:http://www.blogumutanit.com
Musa Özsarı Kişisel Blog:https://musaozsari.com
-

10 yorum:

  1. ekransayfa

    https://ekransayfa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. https://discountcodsforamazon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. https://papatyaninelinden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. FarmasiBasvur.Net Farmasi Ücretsiz Üyelik, Farmasi Üyelik, Farmasi Üye Ol

    http://www.farmasibasvur.net

    Farmasi Ücretsiz Üyelik Başvurusunda Bulunup Farmasi Ailesine Sende Katılabilirsin.Farmasi Ücretsiz Üye Ol up %75 varan indirimlerden yararlanabiliyor 275tl değerindeki başlangıç paketlerini 69tl sahip olabiliyorsunuz.Üstelik her yapmış olduğunuz siparişlerde birçok hediyeye sahip olabiliyorsunuz.Her Ay güncellenen 1. ay 2. ay ve 3. ay ürünlerinle beraber 275 teşvik puan ve 500 tl teşvik puanları ile birlikte bir çok ürünüde hediye olarak alabiliyorsunuz.

    Hemen Farmasi Ücretsiz Üye Olun Bu Fırsatları Kaçırmayın.Farmasi Ücretsiz Üyelik Başvurusunuzu Oluşturduğunuz anda Farmasi Temsilci Arkadaşlarımız Sizlere Destek İçin Dönüş Sağlayacaklar.

    YanıtlaSil
  5. https://erdemavci.wordpress.com/blog/

    YanıtlaSil
  6. Böyle bir yardımlaşmaya vesile olduğunuz ve medyabudur.com'u tanıtmamıza imkan verdiğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil