Yerli Google Adsense, Onay Aldığım Yerli Reklam Sitesi - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

19 Şubat 2018 Pazartesi

Yerli Google Adsense, Onay Aldığım Yerli Reklam Sitesi

Mehaba değerli Mobilnetim okurları bugün sizlerle her website sahibinin iyi bir reklam şirketi ile anlaşma hayali vardır.Ben de sizlere Google Adsense kadar iyi bir site olmasa da yine de güzel paralar kazanabileceğiniz yerli bir reklam sitesi buldum ve sizlerle hemen bunu paylaşmak istedim.Kendinize ait bir siteniz varsa içeriklerinizde siyasi,savaş,cinsel vb. konular yoksa büyük ihtimalle onay alırsınız.Siteniz genelde 2-3 gün içerisinde incelenerek sizlere onaylanıp onaylanmadığı bildirilir lakin ara sıra siteye girerek sitenizin onaylanıp onaylanmadığını kontrol etmenizi tavsiye ederim.Siteniz onaylandığında veya yoğunluktan dolayı mail alamamış olabilirsiniz.Şimdi isterseniz daha fazla lafı uzatmak istemiyorum.Hemen siteden nasıl para kazanabiliriz öncelikle buna bakalım.

Adnimo


Adnimo internette araştırdığımda yayıncılarda çok sayıda onay aldığını ve ödeme aldıklarını okudum.Siteye gözattım ve sitenin gerçekten kaliteli olduğunu ve Google Adsense benzediğini gördüm.Şimdi aklınıza site güvenli midir? Sorusu gelebilir.Hemen bu soruya da cevap vereyim.Siteyi incelerken sitenin Türk sitesi olduğunu ve 7/24 destek ekibi ile uzman kişilerle iletişime geçebilmeniz az sayıda sitede bulunan özelliklerdir.Yapmanız gerekenler eğer bir siteniz varsa bu blog sitesi veya ücretsiz sitelerde olabilir fark etmez.Önemli olan içerik sayınızdır.Benim size tavsiyem en az 15 tane 200 kelimeyi geçen yazı yayınladıysanız bu siteye başvurmanızdır.Ben 18 özgün ve 200 kelimeyi geçen içeriklerle başvurdum ve kabul edildim.Neden bu siteyi seçtin? Gibi bir soru soracak olursanız sizlere sitenin avantajlarını hemen sizlere sıralayım.

Adnimo Avantajları;

1-Pop-up reklamları
2-7/24 destek ekibi
3-3-4 gün içerisinde yapılan ödemeler
4-5 dakika sıklıkla güncellenen istatistikler
5-Referans sistemi ile kazanç sağlama

Admino'nun avantajlarını da gördük.Dezavantajları yok mudur? Diye soracak olursanız  siteyi henüz yeni kullanmaya başladığım için maalesef bu soruya cevap veremeyeceğim fakat siteyi bir süre kullandıktan sonra eksik yönlerinin olup olmadığı ile ilgili blog açarak sizlere o konu hakkında da bilgilendireceğim.Site hakkında internette olumsuz yoruma rastlamadığımı söylemek isterim.

Siteden Nasıl Ödeme Alabilirim?

Siteden ödeme alabilmeniz için en az 20$ tutara ulaşmanız gereklidir.Sitenize sadece pop-up reklamı koyabiliyorsunuz.Bu reklama her tıklanıldığında size yaklaşık olarak 0,0006$ gibi bir tutar gelir.

Pop-up reklamları nelerdir? Çok kazandırır mı?

Pop-up reklamları bence banner ve diğer reklam türlerinden daha kazançlıdır.Sitenize gelen herhangi bir ziyaretçinin sitenizde boş olan herhangi bir kısma tıklasa bile size tık başına para gelir.Pop-up reklamlarla internette çok fazla ödeme alan kişiler mevcuttur.Siteye yazının sonunda vereceğim linklerden giderek karşınıza gelen panelden kayıt olup e-postanızı doğrulayarak siteye giriş yapabilirsiniz.Daha sonra sitelerim kısmından sitenizi ekleyerek sitenizin onaylanmasını beklemelisiniz.Onaylandıktan sonra reklam alanı kısmından reklamınızı oluşturarak reklam kodunuzu sitenize eklemelisiniz.Blog siteniz varsa yerleşim gadget ekle html java script seçenekleri ile pop-up reklamınızı ekleyebilirsiniz.Referanslı linkle bana destek olabilirsiniz.İstemezseniz referanssız linkten siteye erişebilirsiniz.Hatalarımı,eksiklerimi ve söylemek istediklerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Takipte kalın👈

Site linki: http://adnimo.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder