Telefonlarda En iyi Video Düzenleme Programları - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

23 Şubat 2018 Cuma

Telefonlarda En iyi Video Düzenleme Programları

Merhaba değerli Mobilnetim okurları bugün sizlere video çekmeye meraklı kişilerin telefonlarında  profesyonel video çekebilmeleri için benim de kullanmış olduğum programları sizlerle paylaşacağım.Telefonlarda da çok kaliteli videolar yapabileceğinizi göreceksiniz.İsterseniz şimdi telefonlarda profesyonel video yapmamızı sağlayacak programlara birlikte göz atalım.

Kinemaster Video düzenleyici
Kinemaster video düzenleyici telefonları ile Youtube'a video atan birçok kişinin  kullandığı en iyi programlardan birisi diyebiliriz.Videonuzlarınıza arka plan resmi,facecam,müzik ve birçok şeyi ekleyebilirsiniz.Videolarınızı rahatlıkla editleyebilirsiniz ve videolarınızda en iyi efektleri kullanarak videolarınızı yapabilirsiniz.Ben telefonla video çekerken bu programı kullanıyordum.Kolay kullanılabilir arayüzü ile uygulamayla videolarınızı düzenleyebilirsiniz.4K videolar çekebiliyorsunuz.Kesinlikle tavsiye ediyorum.Uygulamanın en iyi yönlerinden birisi Google Play'den indirebilmenizdir.

Google Play Kinemaster:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nexstreaming.app.kinemasterfree

Power Director Video Düzenleyici
Power Director uygulamasında da Kinemaster uygulaması kadar iyi bir uygulamadır.Bu nedenle iki uygulama arasında karşılaştırmalar yapılmaya başlamıştır.Telefonlarınızla harika videolar yaparak Videolarınıza ağır çekim ve bazı önemli efektleri kullanarak videolarınızı özelleştirebilirsiniz.Bu programında Kinemaster uygulaması kadar indirildiğini ve birçok Youtuber'ın kullandığını söyleyebiliriz.Uygulamanın en büyük avantajı kullanımının kolay olmasıdır.Bu uygulamayı da Google Play'den indirebilirsiniz.4k video özelliği bu uygulamada da mevcuttur.İki uygulamayı da deneyerek sizce en iyisinin hangi program olduğuna karar verebilirsiniz.Sizce en iyisi hangisi?

Google Play Power Director Linki:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cyberlink.powerdirector.DRA140225_01&hl=tr

Bugün telefonlarda video düzenlemede en çok kullanılan bu uygulamaları sizlerle paylaşmak istedim.Kinemaster uygulamasını kullandım ve memnun kalmıştım.Power Director uygulamasını kullanmadım lakin Kinemaster kadar kullanıldığını ve Kinemaster ile rekabet ettiğini söylemeliyiz.Uygulamaları denediysenz olumlu,olumsuz yorumlarınızı belirtebilirsiniz.Eksiklerimi,hatalarımı ve söylemek istediklerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz.Takipte kalın.

7 yorum: