Sony Severlere Müjde!!! Yeni tasarımıyla Sony Xperia Edge Premium Geliyor. - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

15 Şubat 2018 Perşembe

Sony Severlere Müjde!!! Yeni tasarımıyla Sony Xperia Edge Premium Geliyor.

Merhaba değerli Mobilnetim okurları bugün sizleri heyecanlandırabileceğini düşündüğüm Sony'nin piyasaya yeni çıkarması beklenilen telefon hakkında birçok yabancı kaynakta yazan bilgileri araştırarak sizlere telefon hakkında bilgi vermek amaçlı bloğu yazmak istedim.Sony sevenlerin yeni tasarım beklemeleri üzerine Sony kullanıcılarına yeni ve harika tasarıma sahip Sony Xperia Edge Premium telefonunu piyasaya sürüleceği söyleniyor.Telefonun çıkacağı veya çıkmayacağı tam net değildir.Araştırdığım kaynaklarda da telefonun bazı özelliklerine dikkat çekiyordu.Uzun süredir takip ettiğim ve beni çok etkileyen telefonun kavisli ekrana sahip olacağı söyleniyor.Telefona dair bazı özelliklerinde paylaşıldığını gördüm lakin kesin özellikler değildir çünkü bunu telefon çıkmadan veya Sony bunu resmi olarak duyurmadan bunu tam olarak bilmemiz mümkün değildir fakat çıkarsa Sony diğer telefon şirketleriyle hem tasarım hem donanım olarak sıkı bir rekabet içine rahatlıkla girebileceğini düşünüyorum.Şimdi isterseniz telefonun olması beklenen özelliklerine birlikte göz atalım.

Sony Xperia Edge Premium


Birçok sitenin telefonla ilgili birçok şey paylaşması tasarımlarını,tanıtım videolarını bazı özelliklerini yayınlamalarına karşılık Sony hala telefona dair bir duyuru yapılmadı.Merakla beklenen bu telefonun ne zaman çıkacağına dair tam olarak bilgi yoktur.

 Telefonun öne çıkması beklenen tahmini özellikleri;
1-Sony Xperia Edge Premium'um Snapdragon 845,
2-Sony Xperia edge Premium'un 4300mah batarya,
3-Telefonun 4K Amoled ekran,
4-6 gb ram ve 64 gb depolama alanına sahip olaması bekleniyor.

Okurlar bu telefon ile ilgili ayrıntılı bir bilgi veremiyorum çünkü hiçbir kaynakta kesin bir bilgi yok.Dediğimiz gibi Sony tarafında hala bir gelişme yok.Yeni gelişmeleri hemen siteye eklemeye çalışacağım.Eksiklerimi,hatalarımı,önerilerinizi ve söylemek istediğiniz her şeyi yorumlarda belirtebilirsiniz.Takipte kalın.

Not:Blogda ki eski resim telif hakkına tabi olabileceği için resmi kaldırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder