Hangi Anket Sitelerini Kullanıyorum? - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

5 Şubat 2018 Pazartesi

Hangi Anket Sitelerini Kullanıyorum?

Merhaba sevgili Mobilnetim okurları bugün sizlerle paylaştığım anket doldurarak para kazanma adlı
blogda sizlerle paylaştığım sitelerden hangilerini kullanıyorum bunları açıklayacağım.Bu programlardan para kazanabiliyor muyum?Sıklıkla anket geliyor mu bunlardan bahsedeceğim.İlk olarak benim aktif kullanmakta olduğum daha önce yazımda da sizlerle paylaştığım siteden başlamak istiyorum.



Benderim ki

Bu siteden internette çok sayıda para çeken ve güvenli bir site olduğuna dair birçok yorum ve kanıt var peki gerçekten bu site güvenli mi?Para kazanabilir miyim?Gibi kendi kendinize soruyor olabilirsiniz.Aklınızda soruların olması doğaldır.Bugün aklınızda hiç kuşku kalmaması için bu siteyi sizlere anlatacağım.Anket doldurarak para kazanma blogumda da bu siteyi sizlere tanıtmıştım lakin insanlar şüpheci olabiliyor bu nedenle bugün detaylı bir şekilde siteyi sizlere aktararak avantajlarını ve dezavantajlarını sizlere sunacağım.Site ile ilgili detaylı araştırmalar yaptım.Güvenilir olup olmadığı,gerçekten para kazandırıp kazandırmadığını araştırdım.Araştırmalarımda çok fazla olumlu yorumlar ve yazılar gördüm.İnternette kısa bir süre harcayarak para kazanabileceğiniz bir yöntem.Siteye iyice güvenebilmek için ayrıca kendi internet sitelerine girdim ve hakkımızda bölümünü okudum.Youtube'da yayınladıkları bilgilendirici videoları izledim.Siteyi deneme kararı aldım.En azından siteyi denerim dedim ve siteye giriş yaptım.Sitenin bazı dezavantajları dışında siteyi beğendim.Sadece bu site değil ilerleyen zamanlar da sizlere detaylı bir anlatım yapacağım Toluna ve daha önce de bahseddiğim Napolyon sitesinin de detaylı anlatımı ve kullanımını yayınlayacağım.Siteyi merak ediyorsanız ve siteyi nasıl kullanılacağını merak ediyorsanız aşağıdan videoyu izleyerek sorularınıza cevap bulacağınızı düşünüyorum.
Değerli Mobilnetim okurları sizlere videoda unuttuğum bazı detayları sizlere aktaracağım.Akçe kullan bölümünden banka hesabından para çekebilmek için 2000 akçe,faturasız telefonunuza tl yüklemek için yine 2000 akçe,Google play,Apple hediye çeki talep etmek için 2500 akçe,İstanbul bilişim hediye çeki talep etmek için 2000 akçe son olarak League of legends hediye çeki talep etmek için 1600 akçeye sahip olmanız gereklidir.Eksiklerimi,hatalarımı ve paylaşmak istediklerinizi yorumlara yazabilirsiniz.Diğer kullandığım anket doldurma siteleri Toluna ve Napolyon ile ilgili de detaylı bloglar gelecektir.Takipte kalın.

Benderim ki site linki:https://benderimki.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder