İçerik Yazarak Para Kazanma Sitesi - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

7 Şubat 2018 Çarşamba

İçerik Yazarak Para Kazanma Sitesi

Merhaba değerli mobilnetim okurları bugün sizlere yeni bulduğum ve içerik yazarak para kazandıracak bir site buldum ve sizlerle paylaşmak istiyorum lakin siteyi araştırmaya devam ediyorum site ile iletişime geçtim ve sitenin detaylı incelemesini sizlerle paylaşacağım.Bu yazıda sadece sizlere sitenin adını ve yaptığım araştırmalarda siteye dair fikirlerimi sizlerle paylaşacağım.İsterseniz sitenin ne olduğunu sizlere sunayım.Aşağıdaki resime bakarak aklınızda ki soruların bazılarına cevap bulabilirsiniz.




Siteye girip incelediğimizde sitenin güvenli olup olmadığını biraz anlayabiliyoruz.Sitede birçok yazar olması ve yavaş yavaş büyüyen bir site oluşu az da olsa güvenimi kazandı.İstanbul ve İzmir'de şubelerinin olması, iletişime geçebileceğiniz e-posta adreslerinin olması da siteye olumlu bakmamı sağlıyor.Site ile ilgili derin araştırmalar yapmaya devam ediyorum.Site ile iletişime geçtim ve aklıma takılan bazı soruları onlara sordum.Sitenin tam olarak güvenilir bir site olduğunu anladığımda sizlerle detaylı bir inceleme yapacağım ve bununla ilgili video çekerek sizleri bilgilendireceğim.Sizler için sitenin tanıtım videosu buldum.Sitenin tanıtım videosunun linkini aşağıya bırakacağım.Takipte kalın detaylı inceleme videosunda siteye dair her şeyi anlatacağım.

Site Tanıtım Videosu:https://youtu.be/cux8PguE8Fk









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder