Google Play Alternatifi Android Market Uygulamaları - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve İnternetin Tek Adresi

6 Haziran 2018 Çarşamba

Google Play Alternatifi Android Market Uygulamaları

Merhaba değerli Mobilnetim okurları bugün sizlerle Google Play alternatifi market uygulamaları önereceğim. Bu programlarla uygulamaları ücretsiz bir şekilde indirebileceksiniz. Google Play gibi içerisinde binlerce ücretsiz uygulama ve oyun içeren programlara şimdi birlikte göz atalım.

1-Aptoide

Google Play'de ki birçok ücretli,ücretsiz uygulamayı içinde barındıran bu uygulamada rahatlıkla indirmek istediğiniz uygulamaları indirebilirsiniz. Java diliyle yazılmış kolay bir arayüzü olan uygulamayı kullanmanızı tavsiye ederim. Uzun bir süre bu programı kullandım ve ücretli uygulamaları ücretsiz bir şekilde indirdim.

2-Muzhiwan

Dili Çince olan ve Google Play'e benzerlik göstermesi nedeniyle genelde bu mağazayı tercih ediyordum ayrıca Google Play'de görmediğiniz uygulamaları Muzhiwan uygulamasında görebilirsiniz. Aklınıza  ''Uygulama Çince ise nasıl kullanacağız?'' gibi sorular gelebilir. Uygulamanın türkçe versiyonu da internette mevcuttur bu nedenle uygulamayı kullanmak isterseniz yazının sonunda vereceğim linkten türkçe versiyonunu indirerek kullanabilirsiniz.


3-Appvn

Appvn uygulaması belki çok fazla kullanıcı tarafından bilinmez ama Google Play kadar kaliteli bir mağazadır. Trend uygulamalara ve Google Play'de ücretli olan uygulamalara erişmek bu uygulama ile yine sağlanabiliyor.  Neden bir tane uygulama mağazası önermediğimi merak ediyor ve sorguluyor olabilirsiniz. Bir tane uygulama mağazası önermedim çünkü bu önerdiğim mağazalarda Google Play'de ki aradığınız uygulamaları  bulabilmeniz için kullanmış olduğum kaliteli,birden fazla uygulama mağazası paylaşmak istedim. Appvn'de bu uygulamalardan birisi.

Kullanmış olduğum ücretsiz uygulama indirme mağazalarını sizlerle paylaşmak istedim. Google Play ile birlikte bu marketlerle güzel uygulamalar edinebilirsiniz. Birden fazla market önermemin nedeni ise aradığınız tüm uygulamalara erişmenizi sağlamaktır. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Eksiklerimi,hatalarımı ve belirtmek istediklerinizi yorumlara yazabilirsiniz. Yazıyı sosyal hesaplarınızda paylaşarak daha çok kişinin okumasını ve faydalanmasını sağlayabilirsiniz. Takipte kalın👈



Muzhiwan(Türkçe): http://www.kodevreni.com/1607-muzhiwan-market-440-türkçe-quandrostr/
Aptoide:https://aptoide.tr.aptoide.com
Appvn:https://www.androidapksfree.com/apk/appvn/

5 yorum: