Makale Hizmeti: Makale Yazarak Para Kazanma - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve Ä°nternetin Tek Adresi

4 Nisan 2018 Çarşamba

Makale Hizmeti: Makale Yazarak Para Kazanma

Makale Hizmeti: Makale Yazarak Para Kazanma



Merhaba deÄŸerli Mobilnetim okurları bu yazımda sizlere kısa bir süre önce kullanmaya baÅŸladığım ve az da olsa para kazandım. Siteyi internette araÅŸtırmalar yaparken buldum ve baÅŸvuru yaptım. Deneme makalesi gönderdim ve daha sonra Acemi yazar olarak makale iÅŸlerini teslim etmeye baÅŸladım. 4-5 adet 300 kelimelik makalem onay aldığında standart yazarlığa yükseldim. Ayrıca yazdığım her makaleden 1.5 TL kazandım. Bu size az gelebilir lakin sitede standart veya uzman yazar olduÄŸunuzda 100 kelimeye karşılık 1 TL bile kazanabiliyorsunuz. Åžu anda sitede ben standart yazarım. Makale yazarak para kazanma iÅŸini daha önce denemiÅŸ ve yazıları sürekli bilinmeyen nedenlerden dolayı iptal edilen kiÅŸiler makale yazarak para kazanılmayacağını düşünüyor olabilirler. Böyle düşünmeyin. Makale Hizmeti bu yönden gerçekten makale yazarlarının  para kazanmasını isteyen güvenilir bir site. Yazıım ve imla hatalarına dikkat ettiÄŸiniz konuyla alakalı özgün yazılarınızı site genellikle onaylıyor. EÄŸer yazınız onaylanmadıysa size Desrek bölümünden yazınızın neden onaylanmadığı ve neyi düzeltmeniz gerektiÄŸi söyleniyor. Yazınızda düzeltmeniz gereken kısımları önerilere göre düzenleyip tekrar onaya gönderebiliyorsunuz.

Makale Yazmayı Bilmiyorum, Ne Yapmalıyım?

Birçok aynı hizmeti veren site sizlerden kaliteli yazılar isterler. Yazdığınız yazıları onaylamaz veya beğenmezler. Sizde makaleyi nasıl yazmanız gerektiğini, kaliteli makaleleri nasıl yazacağınızı öğrenmek isteyebilirsiniz. Makale Hizmeti Sitesinin diğer makale sitelerinden farkı ise Eğitim ve inceleyebileceğiniz örnek makalelerin olmasıdır. Böylece nasıl makale yazacağınızı Eğitim ve örnek makalelerden öğrenerek sistemden para kazanabilirsiniz.

Sitedeki Yazar Seviyeleri

Sitede yeni makale yazmaya başladıysanız acemi yazar olarak başlarsınız. Alabileceğiniz işler acemi olduğunuz için kısıtlıdır. Standart yazar acemi yazarın bir üst kademesidir. Standart yazarlar tüm alınabilecek işleri görebilirler ve uzman yazarlardan biraz daha az kazanırlar. Son yazar seviyesi olan uzman yazarlar ise bazı işlerden 100 kelime karşılığı 1 TL alabiliyorlar. Standart veya uzman yazar olabilmeniz için ise çok sayıda makale onaylatmanız ve kaliteli yazılar yazmanız gerekecektir. Bunları yaparsanız zaten site sizi otomatik olarak yazar seviyenizi yükselteceklerdir.

Not: 200 TL olduÄŸundan siteden para çekebiliyorsunuz. Para çekme talebinizi ayın 11 ile 30/31 tarihleri arasında yapılmaktadır. Ayın ilk on günü muhasebe iÅŸlerinden dolayı para çekemiyorsunuz.



Bu yazımda sizlere kısa bir süredir kullandığım ve memnun kaldığım makale yazarak para kazanma sitesini paylaşmak istedim. Unutmayın bu sitede kazanma sınırınız yok. Ne kadar çok yazı o kadar çok para demektir. Yazımızı sosyal hesaplarınızda paylaşarak makale yazmayı seven kişilerin para kazanmasını sağlayabilirsiniz. Eksiklerimi,hatalarımı ve belirtmek istediğiniz her şeyi yorumlara yazabilirsiniz. Başvuru yaparak ve deneme makalesi göndererek altta verdiğim linkten siteye girebilirsiniz. Takipte kalın

Makale Hizmeti BaÅŸvur: https://www.makalehizmeti.com/yazar_basvuru.html




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder