Duyuru!!! - Mobilnetim

Mobilnetim

Mobil ve Ä°nternetin Tek Adresi

19 Mart 2018 Pazartesi

Duyuru!!!

Merhaba deÄŸerli Mobilnetim okurları bugün silere kısa bir duyuru yapacağım.BildiÄŸiniz üzere Seo,internetten para kazanma,Telefon incelemeleri,Mobil uygulamalar gibi birçok konuda yazı yayınlıyordum.Sitenin dağınık olduÄŸunu ve bir konuya odaklanmam gerektiÄŸini düşündüm bu yüzden sizlere de faydalı olacağını düşündüğüm Blog Site Rehberi blog sitesini kurdum. Sitede blog sitesi sahiplerine blog hakkında yardımcı olmaya çalışacağım.Site henüz yapım aÅŸamasında. Seo konuları hakkında yazdığım yazıları o siteye taşıyabilirim oradan Seo yazılarını rahatlıkla okuyabilirsiniz. Daha düzenli ve profesyonel olacağını düşündüğüm siteye giderek tavsiyelerinizi yazabilirsiniz.Blog Site Rehberi blogumuza buradan gidebilirsiniz. Sitemizde yazı yayınlamaya devam edeceÄŸim. Ä°nternet siteleri, telefon incelemeleri, internetten para kazanma konuları sitemizde yayınlanmaya devam edecektirTakipte kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder